پشتیبانی تخفیف گذر: 09058571972
×
ورود

لطفا صبر کنید...

اهواز   (نسکافه گلد)

نسکافه 100 گرمی تا 10% تخفیف و مبلغ 67,500 به جای 75,000 تومان

10 %

تخفیف

67,500 تومان 75,000
1 خرید
مهلت خرید
ویژگی ها

  1. نوع: نسکافه برند تخفیف گذر
  2. بهترین نسکافه تولید شده - کشور هند
  3. بازگشت محصول در صورت نارضایتی

شرایط استفاده

بدون محدودیت خرید
هر بن تخفیف مختص یک نفر
امکان استفاده از لحظه خرید
  1. گارانتی بازگشت وجه تا ۷ روز - در صورت نارضایتی شما از محصولات
  2. پشتیبانی مداوم و منظم شبانه روزی - در تمام ساعت پاسخگوی شما هستیم
  3. بعد از خرید محصول با این شماره تماس بگیرید: 09058571972
توضیحات تکمیلی

نسکافه چیست ؟چگونه نسکافه خوشمزه تهیه کنیم؟

نوشیدنی های، عضوی جدا نشدنی از زندگی آدم ها هستند. از آب معدنی و انواع آب میوه های سرد گرفته تا انواع دم نوش ها و نوشدنی های کافئین دار، همه و همه تبدیل به خوراکی های روزمره آدم ها شده اند. حتی بسیاری از مردم سراسر جهان بدون چای یا قهوه، نمی توانند صبح خود را آغاز کنند. چای و انواع قهوه، از محبوب ترین نوشیدنی ها در سرار جهان هستند که روزانه هزاران لیتر از آن به روش های مختلف تهیه و مصرف می شود. در کنار همه این موارد، سال ها پیش، شرکت نستله، نوعی قهوه را با نام تجاری نسکافه به بازار های جهانی عرضه کرد که توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی جایی برای خود در بازارهای جهانی دست و پا کرده و تبدیل به یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان شود. قهوه فرانسه، قهوه ترک، قهوه آمریکانو، چای سیاه و چای سبز به همراه نسکافه، در تمامه کافه های جهان یافت شده و از محبوب ترین ها هستند. از نظر عملکر، خواص و نوع تهیه، این نوشیدنی ها با هم تفاوت دارند؛ اما وجه مشترک همه آن ها، القاع کردن یک حس خوب و دوست داشتنی و شاداب کردن حال روحی آدم هاست.

نسکافه چیست؟

نسکافه برند قهوه‌ای است که توسط شرکت نستله تولید می شود. نسکافه در طرحها و بسته بندی های متنوعی در بازارهای جهانی عرضه است. واژه نسکافه ترکیبی از دو واژه Nestlé و café است. نستله یک شرکت بزرگ سئویسی است که در زمینه تولید انواع شکلات، قهوه و برند مخصوص نسکافه به همراه انواع نوشیدنی های خاص، فعالیت های بسیار گسترده ای را انجام می دهد. این شرکت بزرگ در بسیاری از کشور های جهان، نمایندگی ها و کارخانه های زیادی دارد که با ظرفیت بسیار زیادی، محصولات خود را تولید و عرضه می کنند.

خواص کافئین و نسکافه

در قرند شانزدهم بود که مصرف قهوه در کشور انگلستان رواج یافت؛ به طوری که روزنامه های معروف این کشور، در مورد خواص باور نکردنی این نوشیدنی، مطالب زیادی منتشر می کردند. بر اساس تحقیق های انجام شده، قهوه به هضم غذا کمک می کند، چشم درد، سردرد، سرما خوردگی، سرفه و آب ریزش بینی را برطرف کرده و در درمان بیماری هایی مثل سل، نقرس و خون ریزی لثه، دارویی بسیار مؤثر به حساب می آید.

همچنین مطالعات نشان داده که مصرف منظم قهوه باعث افزایش هوشیاری مغز و اعصاب می شود. همچنین خستگی عضلات و ماهیچه ها را برطرف می کند. از سوی دیگر اشتها را کاهش می دهد ( که این خود مانع از چاقی می شود )، یبوست را از برده و ماهیچه های شش را شل می کند( که باعث سهولت در امر تنفس می شود) ، به دلیل رفع خستگی، زمان و میزان فعالیت را افزایش داده و روی همکاری عضلات چشم تاثیر مستقیم دارد ( مهارت و دقت در کارها را افزایش می دهد). گفتنی است که قهوه مرکز تفکر را تحریک می کند و به انسان تیزهوشی همراه با آرامش می دهد و گاهی در بعضی افراد عامل تحریک قوای جنسی هم می شود.

پرسش و پاسخ  


عضو وارد